Google Ads vs FaceBook Ads co wybrać dla małej firmy

Google Ads vs FaceBook Ads co wybrać dla małej firmy
Lis 18

Data publikacji: 18.11.2019 r.

Obie wymienione w tytule usługi dotyczą tworzenia kampanii reklamowych. Google Ads umożliwia tworzenie reklam w wynikach wyszukiwania Google, zaś FaceBook Ads jest programem reklamowym ukierunkowanym pod serwisy społecznościowe FaceBook oraz Instagram.
Koszty realizacji kampanii reklamowych różnią się w zależności co chcemy promować tworząc reklamę.

Co wybrać? Google Ads czy FaceBook Ads?

Podstawową różnicą jest klient, do którego chcemy trafić tworząc reklamę. Jeżeli mamy zamiar promować usług np. tworzenia stron WWW, treninig persoalne, katering, coś co zazwyczaj szukamy w wyszukiwarkach, dobrym rozwiązaniem będzie wybór firmy Google.
W przypadku, gdy chcemy zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na danym rejonie lub podsunąć klientom „ciekawe promocje” warto użyć do tego reklam w mediach społecznościowych. FaceBook udostępnia idealne narzędzie do tworzenia reklam promocyjncyh, brandowych oraz informowania ludzi o lokalnych wydarzeniach lub imprezach.
Jeżeli mamy zamiar promować usługi naszej firmy z których skorzystać może wąska grupa klientów docelowych warto wybrać Google, w przeciwnym wypadku zalecamy tworzenie reklam w serwisie FaceBook.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności.